اشتباه نکنید: یک برند شناختهشده و محبوب یکی از ارزشمندترین داراییهای شرکت است. بر اساس نظرسنجی نیلسون، 59 درصد مصرفکنندگان ترجیح میدهند که محصولات جدید را از برندهای آشنا بخرند. شما بهعنوان یک کسبوکار کوچک با برندهای بزرگی رقابت میکنید که مشتریان وفادار و بودجههای بازاریابی کلان دارند؛ به همین دلیل باید راهی برای متمایز کردن خودتان پیدا کنید و فرایند برندسازی باثباتی داشته باشید. چطور برندسازی کنیم؟ برندسازی خیلی فراتر از طراحی یک لوگوی جذاب یا پخش مدیریت اختلاف با همکاران
10 ویژگی یک هاست خوب
11 گام ساده برای برندسازی موفق
برندسازی ,یک ,برندهای ,متمایز ,پیدا ,فرایند ,خودتان پیدا ,کردن خودتان ,متمایز کردن ,برای متمایز ,پیدا کنید
درباره این سایت