محل تبلیغات شما
تفاوت مهم بین مدیریت اختلاف با همکاران و مدیریت اختلاف با مشتری‌ها این است که مشتری‌ها می‌آیند و می‌روند؛ اما همکاران همواره نزد شما هستند. مدیریت اختلاف با همکاران سخت‌تر است؛ زیرا شما برخورد بیشتری با آن‌ها دارید. همه‌ مهارت‌هایی که در برخورد با مشتریان سخت‌گیر آموختید و به کار بردید در مورد همکاران نیز به کار ببرید؛ اما در برخورد با همکاران چند مهارت کوچک دیگر نیز نیاز دارید تا مواقعی که ارتباط با آن‌ها مشکل می‌شود از آن‌ها استفاده کنید.

مدیریت اختلاف با همکاران

10 ویژگی یک هاست خوب

11 گام ساده برای برندسازی موفق

همکاران ,مدیریت ,اختلاف ,برخورد ,آن‌ها ,دارید ,با همکاران ,اختلاف با ,مدیریت اختلاف ,به کار ,با آن‌ها

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ دفاعی میشوچرم